Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / İade, Ürün Şikayeti ve Geri Gönderim / Siparişim / Ürün Detayları Eksik
  • Ürün aksesuarları / aparatları eksik olarak gönderilmiş.
    • Siparişinizde yer alan ürünlerde paket içinden çıkması gereken aparat ya da aksesuarlardan biri ya da birkaçı eksikse öncelikle “Sipariş Takip” sayfasından “Ürünün aparatı/aksesuarı eksik” başvurusunda bulunmalısınız.

       

      Form doldurulduktan sonra başvurunuz incelenerek talebiniz işleme alınacaktır. Başvuru formu olmayan talepler için işlem yapılamayacaktır.

      Eksik aparat başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde Hepsiburada üzerinden yapılmalıdır. Başvuru formu doldurmak için tıklayın.

       

      Başvurunuz esnasında sorun yaşarsanız üyeliğinizle "Bize Sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 no'lu müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

  • Siparişim eksik olarak gönderilmiş.
    • Siparişinizde yer alan ürünlerden bir ya da birkaçı faturanızda 'gönderildi' olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa öncelikle “Siparişlerim - Kolay İade - Siparişimde eksik ürün var” adımlarını izleyerek başvuruda bulunmanız gereklidir.

       

      Form doldurulduktan sonra başvurunuz incelenecek ve talebiniz işleme alınacaktır. Başvuru formu olmayan talepler için işlem yapılamayacaktır.


      Eksik ürün başvuruları, ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde Hepsiburada üzerinden yapılmalıdır. 
       
      Başvuru formunu doldurmak için tıklayın.

       

      Başvuru esnasında sorun yaşarsanız üyeliğinizle "Bize Sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 no'lu müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.