Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / S.S.S / Sipariş Anı
  • Siparişimi direkt müşteri temsilcisine vermek istiyorum.
    • Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Güvenliğiniz için telefon ya da e-posta yolu ile sipariş alınmamaktadır.

       

  • Yeni sipariş vermek istiyorum.
    • Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezine üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz!

      Üyelik işlemlerini gerçekleştirdikten sonra sipariş oluşturacaksanız;

      Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezine üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik üyeliğimiz ücretsiz! Üye olmadan alışveriş yapmayı tercih ederseniz ise siparişinizi takip edebilmeniz için bir mail adresi girişi yapmanız yeterli olacaktır.

      • Beğendiğiniz ürünü "sepete ekle" üzerine tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyiniz.

      • İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra, “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda “Teslimat Bilgileri” ekranına gelirsiniz.

      • Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın alt bölümünden kargo tercihinizi seçiniz.

      •“Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçiniz.
       
      • Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra “Devam Et”  butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz.

      • Ekranın sağ üst tarafında bulunan “Siparişi Onayla” butonunu sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz.

      • Açılan yeni sayfada sistem tarafından size bir sipariş numarası verilecektir. Daha sonra oluşturduğunuz siparişi ana sayfada sağ üst köşesinde göreceğiniz “Siparişler” sekmesinden ya da hesabım menüsünün hemen altındaki “Siparişler” alanından takip edebilirsiniz.

       

       

  • Ödeme profili oluşturamıyorum / değişiklik yapamıyorum / silemiyorum.
    • Kolay Alışveriş için oluşturmuş olduğunuz Ödeme Profilinizi/Profillerinizi Hepsiburada.com sayfasında sırasıyla Hesabım-Hesap Ayarlarım-Hızlı Ödeme Tercihlerim adımlarını seçiniz. Açılan sayfada Ödeme Profili detaylarını Ödeme Profili isminin üzerine tıklayarak görüntüleyebilir veya sağ tarafta bulunan Sil’i kısmını tıklayarak profilinizi silebilirsiniz. Oluşturduğunuz Ödeme Profilinizde değişiklik yapmak yerine silip yeni bir profil tanımlayabilirsiniz.

       

       

  • İptal olmuş üyeliğimi yeniden aktif hale getirmek istiyorum
    • Üyeliğinizin iptali, güvenlik nedeniyle ya da siz değerli müşterimizin talebiyle onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilmiş üyelik tekrar aktif duruma getirilememektedir.

      Ana sayfamızda sağ üst bölümde bulunan "Üye ol" menüsüne giriş yaparak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

       

  • Kredi Kartı Puanı ile ödeme yapamadım.
    • “Sitemizden yapacağınız alışverişlerde Bonus puanlarınızı ve Axess chip paralarınızı limit sınırlaması olmaksızın, Flexi ve Advantage puanlarınızı alışveriş tutarınızın tamamını karşılayacak şekilde kullanabilirsiniz.


       Yukarıda belirtilen kredi kartlarına ait birikmiş puanlarınızı kullanarak sitemizden alışveriş yapmak için , "Sepetim" ekranında yer alan "Alışverişi Tamamla" seçeneğini işaretledikten sonra, karşınıza çıkan ekranda "Ödeme Bilgileri" başlığının altında yer alan "Kredi Kartı Puanı" kutucuğunu işaretleyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

       

       

  • Ürünün kargosu bedava olmasına rağmen, siparişime kargo bedeli yansıtılıyor.
    • Kargo bedava kampanyalarımız değişkenlik göstermektedir. Ürüne özel kargo bedava, genel kargo bedava ya da banka kredi kartlarına özel kargo bedava kampanyalarımız bulunmaktadır.

      Ürüne özel kargo bedava kampanyalarında sepetinizde sadece o ürün olması durumunda kargo bedava olacaktır.

       

       

  • EFT/Havale ile ödemem onaylanmadı
    • Satıcı firması Hepsiburada.com olan ürünlerde Havale-EFT kanalı ile ödeme yapabilirsiniz.


      • Ödeme ekranında kredi kartı seçeneğinin yanındaki “Havale/ EFT” butonuna tıklayın ve açılan ekranda size sunulan bankalardan birini seçip hesap numarasını bir yere not edin.

      • Banka havale bilgilerini doldurduktan sonra “Devam Et” butonuyla sipariş onay ekranına geçin.

      • Sipariş onay ekranında, ürün sayfasında havale indirimi ile belirtilen fiyat üzerinden ödeyeceğiniz yeni tutarı göreceksiniz. Bu tutarı bir yere not edip, ürün bilgilerinizi kontrol edin.

      • Ekranın en altındaki “Siparişi Onayla” butonuna sadece bir defa tıklayıp işlemi onaylayın.

      • Açılan yeni sayfada size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir; bu numarayı bankaya havale/EFT yaparken dekontun açıklama kısmına yazmayı unutmayın.

      • Yapı Kredi, Akbank ve Türk Ekonomi Bankası (TEB) hesaplarımıza yapılan ödemeler, havalenin geliş sıralamasına göre aynı gün içinde onaylanır.

      • Garanti Bankası ve İş Bankası hesaplarımıza yapılan ödemeler, toplam sipariş tutarınız kadar ödeme yapmanız ve dekontun açıklama kısmına sipariş numarası yazmanız durumunda havalenin geliş sırasına göre yine aynı gün içinde onaylanır. Sipariş numarası yazılmamış ya da toplam sipariş tutarından daha fazla yapılmış ödemeler incelenir ve en geç ödeme yapılan günün ertesinde onaylanır.

      • Havale işleminizi ATM’lerden de yapabilirsiniz; ama ATM aracılığıyla yapılan ödemelerde sipariş numarası, isim vb. açıklamalar yazılamadığı için sipariş onayında sorun yaşanır. Bu tip sorunlar yaşanmadan, siparişinizin kısa sürede onaylanması için ödeme bilgilerinizi bize e-posta ile göndermenizi öneririz.

      • Banka hesap numaralarımıza yapılan EFT işlemleri, bankaya ve ödeme yapılan saate göre değişkenlik gösterebilir. Öğleden sonra yapılan EFT’ler bir sonraki gün işleme alınır.

      • Havale/EFT işleminiz onaylandığı size bir e-posta mesajıyla bildirilir, bu mesajı aldığınızda siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmiş demektir. Ana sayfamızın sağ üst köşesindeki “Sipariş Takibi” sekmesinden verdiğiniz siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.