Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken ürün paketini kontrol edin. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken "Ürün hasarlı geldi, tutanak ve servis raporu var" formu ile birlikte Hepsiburada'ya geri gönderebilirsiniz. "Hasarlı Ürün Başvuru Formu" için tıklayın.
Kargo kaynaklı hasar durumlarında, ilgili işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için ürünün bütün aksesuarlarının yanında orijinal ambalajını da saklamalısınız.
Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda üyeliğiniz aracılığıyla "Bize sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.