Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / S.S.S / Teslimat Anı
  • Kargo kutum boş/hatalı çıktı.
    • Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızda iken ürün paketini kontrol ediniz. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken Eksik Ürün Başvuru Formu ile birlikte Hepsiburada.com' a geri gönderebilirsiniz. Eksik Ürün Başvuru Formu için tıklayınız.

      Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Siparişim eksik olarak gönderilmiş.
    • Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa öncelikle “Siparişlerim-Kolay iade-Siparişimde Eksik Ürün var” adımlarını izleyerek başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
      Eksik ürün başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde sitemiz üzerinden yapılmalıdır.
      Form doldurmanız sonrasında ilgili yetkilimiz başvurunuzu inceleyecek ve talebinizi işleme alacaktır.
      Başvuru formu olmayan talepleriniz için işlem yapılamayacaktır.
       
      Başvuru Formu doldurmak için tıklayınız. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Hasarlı ürün gönderilmiş.
    • Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken ürün paketini kontrol edin. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken "Ürün hasarlı geldi, tutanak ve servis raporu var" formu ile birlikte Hepsiburada'ya geri gönderebilirsiniz. "Hasarlı Ürün Başvuru Formu" için tıklayın

       

      Kargo kaynaklı hasar durumlarında, ilgili işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için ürünün bütün aksesuarlarının yanında orijinal ambalajını da saklamalısınız.

       

      Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda üyeliğiniz aracılığıyla "Bize sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Ürün aksesuar/detayları eksik olarak gönderilmiş.
    • Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerde paket içinden çıkması gereken aparat ya da aksesuarlardan biri ya da bir kaçı eksik ise öncelikle “Sipariş Takip” sayfasından “Ürünün aparatı/aksesuarı Eksik” Başvurusunda bulunmanız gerekmektedir.
      Eksik aparat başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde sitemiz üzerinden yapılmalıdır.
      Form doldurmanız sonrasında ilgili yetkilimiz başvurunuzu inceleyecek ve talebinizi işleme alacaktır.
      Başvuru formu olmayan talepleriniz için ne yazık ki işlem yapılamayacaktır.
       
      Başvuru formu doldurmak için tıklayınız. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Sipariş ettiğim ürün yerine farklı bir ürün geldi.
    • Siparişiniz size ulaştığında faturada yazan ürün ile kargonuzdan çıkan ürünün farklı olması halinde sitemizden "Faturadaki ürün ile bana gelen ürün farklı" başvuru formu doldurmanız gerekmektedir. Başvuru formu için tıklayınız.

      Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Faturam gelmedi.
    • Sipariş oluşturma aşamasında faturayı üründen ayrı istediyseniz ya da e-fatura mükellefi iseniz faturanız ürün teslimatını takip eden 7-10 iş günü içerisinde mail olarak gönderilmektedir. Sipariş oluşturma aşamasında faturayı ürünle birlikte istediyseniz fatura hem ürünle birlikte matbu olarak hem de mail adresinize e-posta olarak gönderilmektedir.

      Üyelik hesabınız üzerinden Hesabım/Siparişlerim/Sipariş Detayı adımlarını izleyerek faturanıza ulaşabilir, mail adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

      Sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Ürünümün garanti belgesinin üzerinde kaşe yok/ tarih yanlış
    • Eğer garanti belgeniz kaşelenmemiş ise lütfen üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Siparişimdeki ürünler ayrı ayrı teslim ediliyor.
    • Siparişinizde tedarik süreleri birbirinden farklı olan ürünler var ise; tedarik tarihi geç olan ürününüz temin edilene kadar sizi bekletmemek için hazır olan ürünler bekletilmeden kargoya verilir ve siparişinizin bir kısmı size teslim edilmiş olur. Siparişinizdeki diğer ürünleriniz tedarik süreleri geldikçe yine adresinize kargolanacaktır.

       

       

  • Hediye Ürünüm Gönderilmemiş
    • Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerden bir ya da bir kaçı faturanızda gönderildi olarak görünmesine rağmen teslim edilen kargo paketi içinde yoksa öncelikle “Siparişlerim-Kolay iade-Siparişimde Eksik Ürün var” adımlarını izleyerek başvuruda bulunmanız gerekmektedir.
      Eksik ürün başvuruları ürünlerin size teslim edilmesinden sonraki 14 gün içinde sitemiz üzerinden yapılmalıdır.
      Form doldurmanız sonrasında ilgili yetkilimiz başvurunuzu inceleyecek ve talebinizi işleme alacaktır.
      Başvuru formu olmayan talepleriniz için işlem yapılamayacaktır.
       
      Başvuru Formu doldurmak için tıklayınız. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.