Arızalı olması sebebiyle Hepsiburada'ya gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için yetkili teknik servise yönlendirilir. Servis işlem süreci 20 iş günüdür.
Ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması vb.) olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan ürün tarafınıza geri gönderilir.
Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Uygulanacak işlem süreci yetkili servisin ürünle ilgili vereceği rapora göre belirlenir.
Ürününüze ait süreci, Hepsiburada'da sırasıyla “Hesabım - Başvurularım - Başvuru Takibi” menüsünden takip edebilirsiniz.
(Yalnızca satıcısı Hepsiburada olan ürünler için servise gönderim yapılarak takip sağlanır. Satı firması farklı olan ürünler için garanti belgesi üzerinde belirtilen teknik servislerle irtibata geçmeniz gerekir.)