Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / S.S.S / Teslimat Sonrası
  • Yeni aldığım ürün bozuk çıktı.
    • • Yetkili servis ağı bulunan, yetkili servislerin kurulumunu yapması gereken ürünlerin işlemleri yine yetkili servisler tarafından yapılmaktadır. Bu tip ürünlerin hepsiburada.com'a gönderilmesi yerine, tüketicinin kendisi tarafından yetkili servise yönlendirilmesi tüketiciye zaman kazandıracaktır.
       
      • Yetkili servis ağı bulunmayan ürünler ile ilgili işlemleriniz için ürününüzü hepsiburada.com'a gönderebilirsiniz. Tarafımıza gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için yetkili teknik servise yönlendirilecektir.  Şikayetiniz yetkili servise iletilerek ürünün inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan dolayı bir arıza yoksa yetkili servis raporuna uygun olarak onarım/iade/değişim  işlemi yapılır.
       
      • Ürünleri orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.
       
       
      • Üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki  “Kolay iade” başlığı altında "Ürünüm onarılmasını istiyorum “ başvuru formu bulunmaktadır. Buradan ürününüz için başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz.  Başvurunuz bize ulaştıktan sonra 1 iş günü içinde kontrol edilecek ve size kargo gönderi numarası mail yoluyla iletilecektir. Kargo gönderi numaranıza “Başvuru Takibi” sayfasından da ulaşabilirsiniz.  Bu kod ile ürünü Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebileceksiniz.
       
      • Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Ürünümü hangi koşullarda iade edebilirim?
    • Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Hepsiburada’ya başvurarak aşağıdaki koşullar dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

       

      Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.

       

      Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde, cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.

       

      Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

       

      ·         Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler,

      ·         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

      ·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

      ·         Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,

      ·         Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

      ·         Basılı ürünler (Kitap, vb.)

       

      Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.

       

      Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

       

      ·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.

      ·         Her türlü yazılım ve programlar

      ·         DVD, VCD, CD ve kasetler

      ·         Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

      ·         Telefon kontör siparişleri

       

  • Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?
    • Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, iade koşullarına uygunluğu incelenmekte ve 2 iş günü içerisinde işleminiz sonuçlandırılmaktadır. İşlem sürecinizi üyelik girişi yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" sayfanızda yer alan Kolay İade-Başvuru Takibi bölümünden takip edebilirsiniz. https://urgupluler.com.tr/liste/MyPage/RMA/RMAFollowUpV2.aspx 

      Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • Kargo firması iade gönderimi almaya gelmiyor.
    •  

      Kargo firması kurye operasyonunu günlük olarak düzenlemekte olup, ürün gönderim işlemleriniz için kargo firmasına günlük olarak kurye talebi iletmeniz gerekmektedir.  Örneğin dün itibari ile kurye talebi ilettiniz ve kargo firması ürünü almaya gelemediyse, bugün tekrar talep iletmeniz gerekmektedir.
       
      • Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz. Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.
      • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,
      • http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,
      • http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,
      • Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz. Sorun yaşamanız durumunda; Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • 14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
    • Yasal süreçler gereği iade işlemleri, ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. Bu sürenin dışında kalan talepler karşılanamamaktadır.  İade ürün işlemleri ile ilgili detaylı bilgi sitemizde bulunmaktadır. Bu bilgilere https://urgupluler.com.tr/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=20  linki üzerinden ulaşabilirsiniz. Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddenin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bütün bedelleri geri ödemekle yükümlüdür.

       

  • Ürünümü iade etmek istiyorum.
    • İade aşamaları;   

       

      Ürününüzü iade etmek için "Siparişlerim" sayfasının sağ tarafından bulunan “Kolay İade” butonuna basın. İşlem yapmak istediğiniz ürünü seçerek  "İade ve Diğer İşlemler" seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” formunu  doldurun. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan İade ve Geri Gönderim Şartlarını okuduktan sonra “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum, kabul ediyorum" kutucuğunu işaretleyerek “Devam Et” butonuna basın.


      Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin. "Kaydet ve Bitir" butonuna bastıktan sonra kaydınızı oluşturulmuş olacaksınız. Ekranda çıkan "Yurtiçi Kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürününüzü bize gönderin.

       

      İade şartları;

       

      • Ürününüz size teslim edildikten sonra 14 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz.


      • İade işlemi için ürünü hepsiburada’ya göndermeden önce başvuru kaydı oluşturmak için tıklayın.


      • Ürünü, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin yanı sıra bütün aksesuarlarıyla birlikte orijinal ambalajında iade etmelisiniz.


      • Kurumsal faturaya sahip siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

       

      Başvurunuz sırasında sorun yaşarsanız üyeliğiniz aracılığıyla "Bize sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

  • Ürün arızasını bildirmek istiyorum.
    • •Satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz.
       
      •Tarafımıza göndereceğiniz ürünüler de aynı teknik servislere gönderilmekte ve arıza süreci takip edilmektedir. Ürünü bizim aracılığımız ile servise göndermek isterseniz öncelikle “Siparişlerim” sayfasındaki “İade ve geri gönderim” bölümünden “Ürünümün onarılmasını istiyorum” başvurusunda bulunmanız gerekmektedir.
       
      •Başvurunuz bize ulaştıktan sonra 1 iş günü içinde kontrol edilecek ve size kargo gönderi numarası mail yoluyla iletilecektir. Kargo gönderi numaranıza “Başvuru Takibi” sayfasından da ulaşabilirsiniz.  Bu kod ile ürünü Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebileceksiniz.
       
      • Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz.

       

  • Ürünü servise değil size göndermek istiyorum.
    • •Sitemizden satın aldığınız tüm ürünler için satın aldığınız ürünün arızalanması durumunda fatura ve garanti belgesi ile ürünün servisine doğrudan başvuruda bulunabilirsiniz.
       
      •Tarafımıza göndereceğiniz ürünüler de aynı teknik servislere gönderilmekte ve arıza süreci takip edilmektedir. Ürünü bizim aracılığımız ile servise göndermek isterseniz öncelikle başvuru formu doldurmanız gerekmektedir. (Yalnızca satıcı firması Hepsiburada.com olan ürünler için talep alınmaktadır.)
       
      Başvuru formu için tıklayınız. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

  • İade/Arıza için verilen kargo kodu geçersiz.
    • Ürün gönderimi için verilen gönderi numaraları kargo firmalarının sistemlerinde 10 gün boyunca geçerlidir. 10 gün içinde gönderim yapmadığınız durumda sitemizden yeniden başvuruda bulunarak yeni bir gönderi numarası almanız gerekmektedir. Üyelik girişi yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" menüsünden "Başvurularım" sekmesine giriş yaparak tekrar kod alabilirsiniz. Tekrar kod alabilmeniz için ürününüzün teslim edilmesi üzerinden 14 gün geçmemiş olması gerekir.

      Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Yapılan para iadesini hesabımda göremiyorum.
  • Para iadem taksitle yapılıyor.
    • Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı, sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstireye + ve – olarak yansır ). Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son  1 ve 2.taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye + taksit tutarı kadar meblağ yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı ekstrenizde + bakiye olarak görebilirsiniz. Detaylı bilgi için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

       

  • Taksitle aldığım ürünün iadesinde limitimin tamamı açılır mı?
    • Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı, sahibi olduğunuz kredi kartının bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstireye + ve – olarak yansır ). Bu işlem taksit sayısı kadar ay süresince devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son  1 ve 2.taksidi hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye + taksit tutarı kadar meblağ yatırılır. Bu tutarları ödeme yapacağınız aya ait kredi kartı ekstrenizde + bakiye olarak görebilirsiniz. Detaylı bilgi için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Para iadem henüz yapılmadı.
    • Kredi kartı ile oluşturulmuş siparişlerin geri ödemesi online olarak yapılmaktadır. Ödemenizin hesabınıza geçme süresi bankaların işlem süreçlerine göre farklılık gösterir. Belirtilen süreler dolduğu halde ödemenizi göremiyorsanız bankanız ile iletişime geçebilirsiniz. Ödeme şekli “Havale/EFT” olan siparişlerin geri ödeme işlemi IBAN üzerinden gerçekleşmekte olup, geri ödeme işlemi için üyelik sayfanız üzerinden IBAN numarası kaydetmeniz gerekmektedir.

       

      Sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.