Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / Kargo ve Teslimat / Teslimat
  • Siparişim bana ne zaman teslim edilir?
    • Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.

       

      Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firmasının bilgisine sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Detayı" sayfasından ulaşabilirsiniz.

  • Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum.
    • Satıcısı Hepsiburada olan ürünlerde;

       

      Siparişiniz "Siparişiniz alındı" durumundayken, üyeliğinizle giriş yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" menüsü içinden adres değişikliği yapabilirsiniz.

       

      Satıcısı Hepsiburada dışında satıcı firmalar olan ürünlerde;

       

      Siparişinizi oluşturduktan hemen sonra adres bilgileriniz satıcı firmaya ve kargoya iletildiğinden, adres bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizdeki ürünlerinizin tamamı "Hesabım - Siparişlerim" menüsünde "Siparişiniz Alındı" statüsünde görünüyorsa siparişinizi iptal edebilir, doğru adres ile yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
    • Hepsiburada’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüşse kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle iletişime geçmelisiniz.


      Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan beyaz eşya vb. büyük ürün siparişlerinde kargo paketini yetkli servis açmalıdır. Yetkili servisin kurulumunun ardından sorun çıkarsa servis raporu hazırlatarak bize bildirmelisiniz. Sorununuzu en kısa sürede çözeceğimizden emin olabilirsiniz. Üyeliğinizle "Bize Sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

  • Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
    • Çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

       

      Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

  • Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.
    • Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacıyla kargo firmalarımızla yapılan anlaşmamız gereği, kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı sipariş aşamasında belirttiğiniz adrese yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.
  • Aynı sipariş içindeki ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.
    • Aynı sipariş içinde yer alan ürünlerin hepsi, siparişinizi oluştururken belirttiğiniz teslimat adresine gönderilir. Farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş vermeniz gerekir.
  • Dünyanın her yerinden sipariş verebilir miyim?
    • Gönderilerinizin en kısa sürede adresinize ulaşması için Türkiye'nin ve Avrupa’nın en seçkin kargo firmalarıyla çalışıyoruz. Türkiye sınırları içinde Yurtiçi Kargo, Aras Kargo ve Horoz Lojistik; KKTC siparişlerinde Yurtiçi Kargo, yurt dışı siparişlerinde ise Geopost güvencesiyle ürün teslimi yapıyoruz.