Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / Sipariş / Sipariş Değişim
  • Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.
    • Ödeme işlemleriniz sipariş aşamasında tamamlanır. Bu yüzden ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürünün fiyatı, siparişinizdeki ürünün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olmalıdır. Ürün değişim işlemini ancak siparişiniz "Siparişiniz alındı" statüsündeyken gerçekleştirilebilir. Üyeliğinizle "Bize sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimize ulaşarak işlem talebinde bulunabilirsiniz.

       

      Ürün kargoya verildikten sonra ya da satıcısı Hepsiburada olmayan ürünlerde ürün değişim işlemi yapılamaz.