Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / S.S.S / Sipariş Sonrası & Teslimat Beklerken
  • Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum.
    • Satıcısı Hepsiburada.com olan ürünler için; siparişinizin statüsü yalnızca "Siparişiniz alındı" durumundayken, adres değişikliğini üyeliğiniz ile giriş yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" menüsü içinden yapabilirsiniz.

      Satıcısı Hepsiburada.com dışında olan ürünler için siparişiniz oluşturulduktan hemen sonra adres bilgileriniz satıcı firma ve kargoya iletildiğinden adres bilgileri değiştirilememektedir.  Sipariş oluşturma aşamasında belirlemiş olduğunuz teslimat adresi, sipariş oluşturulduktan sonra değiştirilememektedir. Hesabım/Siparişlerim menüsünde, siparişinizdeki ürünlerin tamamı  "siparişiniz alındı" statüsünde ise siparişinizi iptal edebilir, doğru adres ile yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

       

       

  • Fatura bilgilerinde değişikliği yapmak istiyorum.
    • Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerektiğinden ve de siparişiniz oluşturulduktan sonra fatura bilileriniz Gelir İdaresi Başkanlığı' na iletildiğinden değişiklik yapılamamaktadır.

       

  • Fatura teslimat adresimi değiştirmek istiyorum
    • Sipariş formunda belirlediğiniz fatura bilgilerinde, ödeme yapılan kartın sahibi adına düzenlenmesi gerektiğinden ve de siparişiniz oluşturulduktan sonra fatura bilileriniz Gelir İdaresi Başkanlığı' na iletildiğinden değişiklik yapılamamaktadır.

       

      Bu nedenle siparişinizi onaylama süreci içinde size gösterilen sayfalarda fatura adresinizi kontrol etmeli ve siparişinizi bu şekilde onaylamalısınız.

       

       

       

  • Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.
    •  

      Ödeme işlemleriniz, sipariş oluşturma anında tamamlandığı için ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürün fiyatının, siparişinizdeki ürün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olması gerekir. Ürün değişim işlemi bu koşulda ancak siparişinizin statüsünü "Siparişiniz alındı" statüsünde göründüğü süre içerisinde iken gerçekleştirilir. Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak işlem talebinde bulunabilirsiniz.                                                                                                        

      Ürün kargoya verildikten sonra ya da satıcısı Hepsiburada.com olmayan ürünlerde, ürün değişim işlemi yapılamaz.

       

       

       

  • Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.
    • Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile, kargo firmalarımızla yapılan anlaşmamız gereği; kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.

       

  • Ayrı siparişlerimin aynı kargoyla topluca gönderilmesini istiyorum.
    • Siparişleriniz ayrı ayrı alındığı ve faturalandırıldığı için iki ayrı siparişinizi size tek bir kargo çıkışı ile gönderememekteyiz.

       

  • Siparişi verdiğim ürünlerin ileriki bir tarihte teslim edilmesini istiyorum.
    • Sipariş verdiğiniz ürünler sitemizde belirtilen tahmini teslimat sürelerinde depomuza ulaşmakta ve bekletilmeden paketlenerek kargo ile adresinize gönderilmektedir.

  • Kargoya verilmemiş olan siparişimi iptal etmek istiyorum.
    • Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Kargoda bulunan ürününüzü teslim almamanız durumunda ise ürün tarafımızdan iade alınacaktır.

       

       

       

  • Siparişimi iptal etmiştim, ancak tekrar aktif olmasını istiyorum.
    • Siparişiniz iptal edildiğinde ödemiş olduğunuz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenmektedir. Bu sebeple, iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.

       

  • Siparişime yeni bir ürün eklemek istiyorum.
    • Ödeme işlemleri siparişinizi oluşturma aşamasında tamamlanmakta olup nihai sipariş olarak bize ulaşmaktadır. Bu sebeple mevcut siparişinize yeni ürün eklenememektedir. Dilerseniz sitemizden ayrıca sipariş verebilirsiniz.

       

  • Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.
    • Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Kargoda bulunan ürününüzü teslim almamanız durumunda ise ürün tarafımızdan iade alınacaktır.

       

  • Teslimatımı yapacak kargo şirketini değiştirmek istiyorum.
    • Siparişinizi oluşturma aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasını, sipariş verildikten sonra değiştirememekteyiz. Seçtiğiniz kargo firması teslimat adresinize teslimat yapmıyor ise siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş verebilirsiniz.

      Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Aynı siparişimdeki farklı ürünlerin farklı adreslere teslim edilmesini istiyorum.
    • Siparişinizi oluştururken siparişinizdeki tüm ürünler için ortak bir teslimat adresi kaydı alınmaktadır. Farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş verebilirsiniz.

       

  • Siparişim ne zaman kargoya verilir?
    • Firmamız stoklarında mevcut olan ürünlerimiz sitede süper hızlı gönderi logosu ile yayınlanmaktadır. Bu ürünler siparişiniz onaylandıktan sonra ürün sayfasında belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir. Bunun dışında kalan, süper hızlı olmayan, ürünleri sipariş vermeniz durumunda ise tedarikçi firmasından ortalama olarak site üzerinde belirtilen süre içerisinde getirtilmekte ve tarafımızdan kargo ile adresinize gönderilmektedir.

      Siparişinizdeki ürünlerin durumunu, ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip; sırasıyla "Siparişlerim/ Sipariş Takibi" menüsünden takip edebilirsiniz.

       

       

       

  • Siparişim bana ne zaman teslim edilir?
    • Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması, faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat zamanı, teslimatın yapılacağı bölgeye göre değişkenlik gösterebilmektedir. Detaylı bilgiyi kargo firmasından alabilirsiniz. Siparişinizin hangi kargo firması ile gönderildiğini sırasıyla;

      "Hesabım/ Siparişlerim/ Sipariş Detayı" sayfasından kontrol edebilirsiniz.

       

       

  • Siparişimin belirli bir saat aralığında teslim edilmesini istiyorum.
    • Siparişleriniz için kargo teslimatı tercihinde bulunduysanız teslimat saati belirleyememekteyiz. Teslimatlar kargo firmasının çalışma saatleri içinde size teslim edilecektir.

       

       

  • Kargo takip numaram nedir?
    • Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra size SMS ve e-posta yoluyla kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise sitemize üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla; Sağ üst bölümde bulunan Hesabım/Siparişlerim/Sipariş Takibi adımlarını takip ederek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

      Siparişiniz "Kargoya verildi" statüsünde görünmesine rağmen kargo bilgilerine ulaşamaz iseniz; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

       

       

  • Kargo şirketi bulunduğum adrese seyrek teslimat yapıyor.
    • Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.