Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / Sipariş / Sipariş İptali
  • Siparişimdeki ürünü iptal etmek istiyorum.
    • Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz.

       

      "Siparişlerim" sayfanızda bulunan "Sipariş İptali" butonunu kullanarak tüm siparişinizi iptal edebilir ya da "Sipariş Detayı" sayfanıza girerek bir ya da daha fazla ürünün iptalini gerçekleştirebilirsiniz.

       

      Siparişiniz iptal koşullarını sağladığı halde işlem yapamıyorsanız üyeliğinizle "Bize Sorun" sayfasından, Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak veya 0850 252 40 00 numaralı müşteri hizmetlerimizden Hepsiburada'ya ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

  • Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.
    • Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise "Siparişlerim" sekmesini kullanarak siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Ürününüz kargoda ise kargo adresinize geldiğinde ürünü teslim almayarak iade edebilirsiniz.
  • Siparişimi iptal etmiştim ancak tekrar aktif olmasını istiyorum.
    • Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenir. Bu nedenle iptal edilen siparişiniz yeniden aktif edilemez. Dilerseniz online olarak yeniden sipariş verebilirsiniz.