Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları / Ödeme / Ödeme Profili
  • Ödeme profili nedir?
    • Ödeme profili, teslimat ve ödeme bilgilerinizi her seferinde yeniden girmeden daha hızlı ve kolay alışveriş yapmanızı sağlayan bir uygulamadır. Hepsiburada'da farklı kredi kartı ve teslimat adresi tercihleriniz için bir veya birden fazla profil tanımlayabilir, profilinizi birkaç adımda kolayca oluşturabilirsiniz. 

       

      Alışveriş esnasında veya ödeme profili oluştururken güvendesiniz; Hepsiburada, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar bulunur. Bu anahtar, tarayıcınız aracılığıyla gönderdiğiniz bilgilerin üçüncü şahıslara karşı korunacağının güvencesidir. Ayrıca Hepsiburada'dan yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir.

  • Ödeme profilini nasıl oluşturabilirim?
    • Ödeme profili oluşturmak çok kolaydır. Aşağıdaki adımları izleyerek siz de farklı kredi kartı ve teslimat adresi tercihleriniz için bir veya birden çok profil tanımlayabilirsiniz.


      • Henüz bir profil oluşturmadıysanız, kredi kartınızı kullanarak yapacağınız alışverişte “Sipariş Onay” sayfasında göreceğiniz "Hızlı alışveriş profili ile bir sonraki alışverişinizde zaman kazanın" kısmının altında yer alan "SMS Aktivasyon Şifresi" alanına cep telefonunuza gelen şifreyi girin.


      • Şifreyi girdikten sonra "Profili Kaydet" butonu ile hızlı alışveriş profilinizi sisteme kaydedebilirsiniz.


      • Cep telefonu numaranız güncel değilse metin kutucuğundaki numarayı silip yenisini girebilirsiniz.


      • Profilinizi başarıyla oluşturduktan sonra artık kredi kartı bilgilerinizi girmeden alışveriş yapabilirsiniz.

  • Birden fazla ödeme profili oluşturabilir miyim?
    • Evet, oluşturabilirsiniz.

       

      Birden fazla hızlı ödeme profili oluşturmanız için kredi kartı ya da teslimat/fatura adresinin mevcut profilinizdekinden farklı olması gereklidir. Eğer bir "ödeme profiliniz varsa ve farklı bir ödeme profili oluşturmak istiyorsanız, "Sipariş Özeti" sayfasında "Teslimat Adresi Değiştir" veya "Ödeme Bilgileri Değiştir" butonlarından herhangi birine tıklamalısınız. Tıkladığınızda standart alışveriş sürecine yönlendirilirsiniz. Alışverişinizi tamamladıktan sonra tekrar yeni bir ödeme profili oluşturmanız için kayıtlı cep telefonuza gelen şifreyi "SMS Aktivasyon Şifresi" alanına girmeniz yeterlidir.

  • Ödeme profili oluşturamıyorum / değişiklik yapamıyorum / silemiyorum.
    • Kolay alışveriş için oluşturduğunuz ödeme profillerinizi Hepsiburada sayfasında sırasıyla "Hesabım - Hesap Ayarlarım - Hızlı Ödeme Tercihlerim" adımlarını takip ederek görüntüleyebilirsiniz. Açılan sayfada güncelleme işleminizi gerçekleştirebilir veya sağ tarafta bulunan "Sil" yazısına tıklayarak profilinizi silebilirsiniz.

       

      Mevcut profilinizde yalnızca kredi kartlarınızın son kullanma tarihinde güncelleme yapabilirsiniz. Diğer tüm değişiklikler için mevcut profilinizi silip yeni bir profil tanımlamanız gereklidir.