Yardım

Yardım Ara
Yardım Konuları
  • Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?
    • 1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

      2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

      3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

      ·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

      ·         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

      ·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

      ·         Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,

      ·         Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

      ·     Basılı ürünler (Kitap, vb)

      4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

      5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

      6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

      7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

      ·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler  iade alınamamaktadır.

      ·          Her türlü yazılım ve programlar

      ·         DVD, VCD, CD ve kasetler

      ·        Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

      ·        Telefon kontör siparişleri

       

  • Siparişimdeki hediye ürünü iade edebilir miyim?
    • Sitemizde bedava ürün olarak satılan ürünlerin tek başına iade işlemi yapılmamaktadır. Hediye ürünün İade alınması işlemi ancak ana ürün ile birlikte gönderildiğinde gerçekleştirilmekte olup hem ana ürünü hem de hediye ürünü aynı anda göndermeniz gerekmektedir. Bu sebeple  her iki ürün için de iade talebinizin olması gerekmektedir. Gelen ürünlerin her ikisi için de iade işlemi yapılacak ve sadece ana ürüne ödediğiniz bedel size geri iade edilecektir.

       

      *İade işlemi için göndereceğiniz ürünlerde eğer hediye ürününüz de varsa iade sırasında ana ürün ile birlikte hediye ürünü de bize göndermelisiniz.

  • Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
    • • Lütfen iade işlemi için, ürünü hepsiburada.com’a göndermeden önce aşağıdaki link’ten başvuru kaydında bulunun.
      • İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
      • Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.
      • "Siparişlerim"
       sayfasına gidin. Sipariş sayfasının sağ tarafından bulunan “Kolay İade” butonuna basın.
      • İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü  seçerek  "İade ve işlemler" seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” formunu  doldurun. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum" u işaretleyerek “Devam Et” butonuna basın.
      • Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.
      "Kaydet ve Bitir" butonuna bastıktan sonra kaydınızı oluşturulmuş olacaksınız.  Ekranda çıkan "Yurtiçi Kargo Gönderi Kodu" nu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürününüzü bize gönderin.
  • Üreticiden teslim edilen ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
    • • Sitemizden aldığınız bazı ürünler doğrudan üretici firma tarafından size teslim edilmektedir.
      • Bu ürünler size “sevk irsaliyesi” ile gönderilir. Bu ürünlerin iadesinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
      • İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü  seçerek  "İade ve Diğer İşlemler" seçiminizi doldurun. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum" u işaretleyerek “Devam Et” butonuna basın.
      • Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.
      • Kaydet ve Bitir butonuna bastıktan sonra kaydınız oluşturulmuş olacaktır.  Ekranda çıkan "Yurtiçi Kargo Gönderi Kodu"nu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürünle birlikte size gelen sevk irsaliyesi üzerinde yazan tedarikçi firma adresine gönderin.
      • Uygulama hakkında daha fazla bilgi almak için "Bize Ulaşın" sayfasından “Üretici firma tarafından doğrudan gönderilen ürünler ”seçimiyle bildirimde bulunabilirsiniz.
      • Ürününüzün teslimatı üretici firmaya yapıldıktan sonra ilgili firma tarafından verilecek bilgi doğrultusunda bedel iadesi işlemleri başlatılacaktır.
      • Ödeme işlemleri için, "İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?" sorusunun cevabına bakabilirsiniz.
  • Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
    • • İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, “kargo gönderi kodu”nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.
      • E-posta adresinize gönderilen “kargo gönderi kodu”nuza ayrıca 
      başvuru takip linki ile de ulaşabilirsiniz.
  • Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?
    • • Yurtiçi Kargo ’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.
      • Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,
      • http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,
      • http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,
      • Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.

      Şubenizi öğrenmek için tıklayınız

  • Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?
    • • Ürününüz hepsiburada.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.
      • İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 2 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
      • İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir.Ürününüzün durumunu, 
      Başvuru Takip sayfasından takip etmek için tıklayın.

      (*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
  • İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?